loading...
فیلم گودزیلا
admin بازدید : 57 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (2)

 

دانلود فیلم تو و من

دانلود فیلم تو و من با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع (ژانر) : کمدی عاشقانه

فرمت : MKV + MP4

حجم : 430 + 789 مگابایت

مدت زمان: ۱۰۸ دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1392

کارگردان : محمد بانکی

بازیگران : محمدرضا گلزار ، الناز شاکردوست ، اشکان بانکی ، رضا بانکی ، شیرین بینا و بهنوش بختیاری و …

خلاصه داستان :محمـدرضـا گلـزار در “تـو ومـن” نقـش دستيـار النـاز شــاكــردوســت را دارد كـه بـه عـنـون مـديـرعـامـل يـك شـركـت در اصفهـان فعـاليـت مـي‌كننـد. هيئـت‌مـديره براي بيرون كردن مديرعامل دست به دامان قانوني مي‌شوند كه اجازه نمي‌دهد اعضاي اصلي شركت با وجود تجردشان به فعاليت ادامه دهند و براي حل اين مشكـل شـاكـردوست، گلزار را به عنوان نامزد خود اعلام مي‌كند كه همين مسئله تا پايان داستان فيلم را پيـش مـي‌بـرد. فیلم تو و من یک فیلم طنز و عاشقانه است .  این فیلم به همه ی شما کاربران توصیه می شود.

توضیحات و اخبار این اثر : كارگردان فيلم، محمد بانكی است که در مقام بازیگری، عــكـــس و تهيه‌كنندگي، اسامي فيلم‌هايش فهرست بلند و بالايي را تشكيل مي‌دهند اما در حيطه كارگرداني، به جز “تو و من” يك نام ديگر در كارنامه‌اش ديده مي‌شود و آن “دو خواهر” است كه فضايي بـسـيــار شـبيـه بـه هميـن سـاختـه آخـري دارد. تولید این فیلم وابستگی شدیدی به حضور ستارگان و چهره هایی داشته که می توانستند فروش فیلم را تضمین کند .

 

admin بازدید : 35 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم پسر آدم دختر حوا

دانلود فیلم پسر آدم دختر حوا با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع (ژانر) : طنز اجتماعی

فرمت : mkv

حجم : 350 مگابایت

مدت زمان: 127 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1388

کارگردان : رامبد جوان

بازیگران : هناز افشار ، حامد کمیلی ، رامبد جوان ، شیلا خداداد ، فرامرز صدیقی ، لیلا اوتادی ، مهوش وقاری ، کیانوش گرامی ، محسن قاضی مرادی ، سعید پیردوست ، حسین محب اهری ، علیرضا ریاحی ، ملکه رنجبر ، سام گوشه ، زنده یاد کیومرث ملک مطیعی ، زنده یاد محمود بنفشه خواه …

خلاصه داستان : مينا بزرگمهر و فرهود زندي دو وكيل جوان و تازه كار هستند كه به شكلي ناخواسته و به دليل فريب كاري دو بنگاه معاملات ملكي، سر از يك ساختمان درمي آورند و ناچار مي شوند يك آپارتمان را با شراكت هم اجاره كنند. آنها هر يك دفتر وكالت خود را سر و سامان مي دهند، اما همواره با هم در مشاجره و رقابت هستند. شرط مي كنند هر كس موفق شد زودتر وكالت كسي را عهده دار شود، حق ماندن در آن ساختمان را دارد. ورود سيامك و خواهرش به اين دفتر، عملاً اين شرط را باطل مي كند، چون ابتدا آنها به …

توضیحات و اخبار این اثر : پسر آدم، دختر حوا دومین فیلم سینمایی رامبد جوان و ساخت سال ۱۳۸۷ است.

admin بازدید : 209 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

فیلم درخواستی کاربران سایت

دانلود فیلم ازدواج به سبك ايراني

دانلود فیلم ازدواج به سبك ايراني با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع (ژانر) : اجتماعی , کمدی

فرمت : avi

حجم : 200 مگابایت

مدت زمان: 90 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1383

کارگردان : حسن فتحی

بازیگران : داریوش ارجمند ، سعید کنگرانی ، فاطمه گودرزی ، شیلا خداداد ، دانیل هولمز ، لادن طباطبایی ، محمدرضا شریفی نیا ، سیدحسام نواب صفوی ، مهری مهرنیا ، باقر صحرارودی ، امیرحسین بیدگلی ، خاتون یزدانی ، غزال دولت زاده ، مرتضی کاظمی ، ابراهیم عباسعلی زاده

خلاصه داستان : شيرين دختر جواني است كه خانواده اي سنتي و پدري متعصب و سخت گير دارد. دايي شيرين كه مدير يك آژانس هواپيمايي است، معمولاً با كمك مادر شيرين سعي مي كند پدرش حاج ابراهيم سرپولكي را از موضع سفت و سختش كمي پايين بكشد و در مورد كار كردن شيرين هم موفق مي شود و اجازه مي گيرد كه شيرين در آژانس او مشغول شود. جواني آمريكايي به نام ديويد هاوارد به محض ورود به آژانس، با ديدن شيرين كه صورتي شبيه به مينياتورهاي ايراني مورد علاقه ديويد دارد، دل به او مي بازد. از طرفي رقيب حاج ابراهيم در بازار فرش هم مي خواهد با وصلت پسرش محي الدين با شيرين، زمينه منافع مالي خودش را فراهم كند و وقتي از تماس هاي شيرين و ديويد با خبر مي شود، به حاجي خبر مي دهد و او هم مدتي ….

توضیحات و اخبار این اثر :ازدواج به سبک ایرانی اولین فیلم سینمایی حسن فتحی ساخته سال ۱۳۸۳ است. « ازدواج به سبک ایرانی » اولین فیلم سینمایی حسن فتحی است که پیش از مجموعه های تلویزیونی بسیار موفقی را کارگردانی کرده است: « پهلوانان نمی میرند »، « شب دهم »، « روشن تر از خاموشی » و … از کارهای بیادماندنی حسن فتحی است. یکی از نکات مثبت فیلم، پرداخت قوی به روابط پدر و مادر در چنین خانواده سنتی است، علی رغم پدرسالاری شدید در چنین خانواده هایی، در لحظات بحران زده، مادر خانواده با روش های سنتی خود، گره گشایی می کند. مخالفت «حاج ابراهیم» با کار کردن «شیرین» را به خاطر بیاورید که چگونه با قربان صدقه ها و شربت درمانی مادر به موافقت تبدیل می شود. برخلاف بسیاری از فیلم های اخیر که در آنان با نقش کلیشه ای و تکراری مادر خانواده مواجه هستیم، که بود و نبودش در فیلم یکسان است. در فیلم «ازدواج به سبک ایرانی»، مادر در جایگاه سنتی خود، نقش سمپاتیک و تأثیرگذاری دارد و حذف او به بدنه روایت ضربه می زند.

admin بازدید : 36 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم پل چوبی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

نسخه قاچاقی از این فیلم

از شما کاربران تقاضا می شود که این فیلم را در سینما تماشا کنید

نسخه ی جدید با فرمت avi اضافه شد

دانلود فیلم پل چوبی

دانلود فیلم پل چوبی با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع (ژانر) : اجتماعی

فرمت : mkv , avi

حجم : 396 , 415

محصول : ایران

سال ساخت : 1388

کارگردان : مهدی کرم پور

بازیگران : بهرام رادان، هدیه تهرانی و مهناز افشار، آتیلا پسیانی، فرهاد اصلانی، برزو ارجمند، امید روحانی،‌ هستی محمایی،‌ آرمان پاپی‌زاده، نیلوفر سجادی، با معرفی: خسرو پسیانی، صدف نورمحمد و با حضور: مهران مدیری.

خلاصه داستان : «پل چوبی» معبری بود بر خندق شمالی تهران، مابین پایتخت و ییلاق شمیران، محل اتصال تهران قدیم و تهران مدرن. اینجا و اکنون محله پل چوبی یادگار گذشته است. نامی به جامانده در قلب شهری پرهیاهو و محل رخداد عاشقانه‌ای ناآرام.

توضیحات و اخبار این اثر : “پل چوبی” ، چهارمین فیلم بلند مهدی کرم پور است که پس از گذشت حدود دو سال توانست از سد تحریم حوزه هنری بگذرد و بر پرده سینماها به نمایش در آید. کرم پور که پیش از این سابقه کارگردانی در فیلمهای بلند “جایی دیگر” ، “چه کسی امیر را کشت” و اپیزود دوم “طهران،تهران” را دارد، این بار نیز همان مضمون مهاجرت را در قالب یک رمانس عاشقانه با چاشنی سیاست ساخته است.

admin بازدید : 58 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی شیر یا خط با لینک مستقیم

فیلم شیر یا خط با کیفیت عالی DVD

نسخه کم حجم اضافه شد + تریلر

دانلود فیلم شیر یا خط

دانلود فیلم شیر یا خط با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع (ژانر) : کمدی / اجتماعی

فرمت : mp4

حجم : 342مگابایت

مدت زمان: 78 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1392

کارگردان : فرشاد ارج

بازیگران : علی صادقی , سحر قریشی , آرش اسد , سوسن پرور , عباس محبوب , فاطمه شکری

خلاصه داستان : فیلم شیر یا خط داستان پسری با بازی علی صادقی را به تصویر می کشد که قصد دارد با دختر مورد علاقه اش با بازی سحر قریشی ازدواج کند . آن دختر که از خوانواده ای ثروتمند است برای اینکه از قصد اصلی خواستگار خویش مطمئن شود خود را به دیوانگی زده و باعث وقوع اتفاقات بسیار جالب و دیدنی می شود .

admin بازدید : 28 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی زندگی در شهر بزرگ با لینک مستقیم

فیلم زندگی در شهر بزرگ با کیفیت عالی DVD

تریلر فیلم اضافه شد + نسخه کم حجم

دانلود فیلم زندگی در شهر بزرگ

دانلود فیلم زندگی در شهر بزرگ با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع (ژانر) : کمدی / اجتماعی

فرمت : mp4

حجم : 325 مگابایت

مدت زمان: 81 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1390

کارگردان : محمد رضا آریان

بازیگران : بهنوش بختیاری ، رضا عطاران ، راوی ( علی صادقی )

خلاصه داستان : ابی ( رضا عطاران ) نصاب ماهواره است که برای نصب ماهواره وارد خانه زن و شوهر جوانی میشود و حضورش در این خانه باعث به وجود آمدن ماجراهایی میشود ..

«زندگی به روایت علی صادقی» اصلی ترین توصیفی است که از داستان «زندگی در شهر بزرگ» ارائه شده است.

در این فیلم رضا عطاران در نقش کاراکتری با نام «ابی» ایفای نقش کرده و جالب اینکه در بخشی از فیلم هم این نام عاملی می شود برای شوخی با ابراهیم حامدی خواننده لوس آنجلسی!

توضیحات و اخبار این اثر :  کارگردانی «زندگی در شهر بزرگ» برعهده محمدرضا آرین بوده یعنی همسر بهنوش بختیاری که خود فیملنامه کار را هم نوشته است. آرین خود در فیلم هم نقشی ایفا کرده است.

admin بازدید : 40 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود انیمیشن غارنشینان با دوبله فارسی The Croods 2013

 

دانلود انیمیشن غارنشینان با دوبله فارسی The Croods 2013 ، با لینک مستقیم

نام انیمیشن : The Croods 2013

ژانر : انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی

مدت زمان : ۹۸ دقیقه

حجم : ۷۲۵ مگابایت

کیفیت: MKV ، WebDL 720p

دوبله فارسی (سه زبانه – دوبله گلوری + دوبله ایران فیلم به همراه زبان اصلی)

خلاصه داستان: در انیمیشن کرودز، انسانهای ماقبل تاریخ برای شناخت محیط خود و پیدا کردن محلی مناسب برای زندگی به ناکجا آباد سفر می کنند، اما در این سفر با خطراتی همچون حیوانات درنده و محیط های ناشناخته مواجه می شوند و …

 

admin بازدید : 38 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن هرکول با دوبله فارسی Hercules 1997

 

دانلود انیمیشن هرکول با دوبله فارسی Hercules 1997 ، با کیفیت HD 720 و لینک مستقیم

نام انیمیشن : Hercules 1997

ژانر : انیمیشن ، ماجراجویی ، خانوادگی

مدت زمان : ۹۳ دقیقه

حجم : ۵۹۰ مگابایت

کیفیت: MKV ،HD 720p

دوبله فارسی (دوزبانه)

خلاصه داستان : هرکولس نام نام سی و پنجمین پویانمایی از سری انیمیشن‌های کلاسیک، محصول کمپانی والت دیزنی می‌باشد که به کارگردانی رون کلمنتس و جان ماسکر ساخته شده است. قابل ذکر است این انیمیشن در ۲۷ ژوئن ۱۹۹۷ عرضه شد و افتخار نامزدی جایزه اسکار برای بهترین موسیقی متن را در کارنامه خود دارد. داستان انیمیشن از این قرار است که هیدز با نیروی شیطانیش، هرکول پسر زئوس و هرا، خدایان یونانی را به انسان فانی تبدیل می کند و به زمین می‌فرستد و تا زمانی که هرکول قهرمان واقعی نشود، نمی‌تواند نزد خدایان بازگردد. او پس از آموزش نزد فیلو موفق می‌شود تا شهر را از وجود هیولایی غول‌آسا نجات دهد و در این میان عاشق مگ می شود که…

 

admin بازدید : 33 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن مولان 2 با دوبله فارسی Mulan II 2004

 

دانلود انیمیشن مولان ۲ با دوبله فارسی Mulan II 2004 ، با لینک مستقیم و کیفیت HD 720p

نام انیمیشن : Mulan II 2004

ژانر : انیمیشن ، ماجراجویی ، خانوادگی

مدت زمان : ۷۹ دقیقه

حجم : ۶۷۵ مگابایت

کیفیت: MKV ، HD 720p

دوبله فارسی (دوزبانه)

خلاصه داستان : مولان ۲ نام پویانمایی از سری انیمیشن‌های کلاسیک، محصول کمپانی والت دیزنی می‌باشد که به کارگردانی دارل رونی و لین ساوزرلند ساخته شده است. از دیگر ساخته‌های دارل رونی می‌توان به پویانمایی «شیرشاه ۲: پادشاهی سیمبا – The Lion King 2: Simba’s Pride» اشاره کرد. داستان انیمیشن ادامه‌ای بر داستان شماره قبلی آن، «مولان – Mulan» است. اکنون جنگ با دشمنان پایان یافته و جنرال شانگ از مولان درخواست ازدواج کرده است اما مغول‌ها همچنان درصدد حمله به چین هستند و نداشتن نیروی نظامی کافی در چین برای مبارزه با مغول‌ها آن‌ها را به فکر اتحاد با کشورهای همسایه واداشته است که این اتحاد هزینه‌هایی برای کشور چین و سه پرنسس آن در بر خواهد داشت…

admin بازدید : 20 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

انیمیشن شیر شاه با دوبله فارسی با کیفیت HD 720p

2 زبانه ، دوبله فارسی + زبان اصلی

اختصاصی کلیپ فور یو  |  www.Clip4U.Org

 

دانلود انیمیشن شیر شاه با دوبله فارسی The Lion King 1994

 

دانلود انیمیشن شیر شاه با دوبله فارسی The Lion King 1994 ، با لینک مستقیم و کیفیت HD 720p

نام انیمیشن : The Lion King 1994

ژانر : انیمیشن ، ماجراجویی ، خانوادگی

مدت زمان : ۸۹ دقیقه

حجم : ۶۴۰ مگابایت

کیفیت : MKV ، HD 720p

دوبله فارسی (دوزبانه)

خلاصه داستان : شیر شاه نام سی و دومین پویانمایی از سری انیمیشن‌های کلاسیک، محصول کمپانی والت دیزنی می‌باشد که به کارگردانی راجر آلرز و راب مینکوف ساخته شده است. از دیگر ساخته‌های راجر آلرز می‌توان به «فصل شکار – Open Season» و انیمیشن کوتاه «دخترک کبریت فروش – The Little Matchgirl» و از دیگر ساخته‌های راب مینکوف می‌توان به «استوارت کوچولو – Stuart Little» و «استوارت کوچولو ۲ – Stuart Little 2» اشاره کرد. موسیقی این اثر توسط آهنگ ساز معروف التون جان ساخته و شعر آن توسط تیم رایس گفته شده و تنظیم آن توسط هانس زیمر انجام شده‌است. همچنین شیر شاه افتخار کسب جایزهٔ اسکار بهترین موسیقی متن و بهترین ترانهٔ اورجینال را نیز در کارنامه خود دارد. داستان این اثر، برگرفته از چندین اثر هنری معروف از قصه‌های پیامبران گرفته تا نمایش نامه‌های ویلیام شکسپیر است. شیری به نام اسکار که در صدد پادشاهی جنگل است که موفاسا را می‌کشد و برادرزاده اش سیمبا را فراری می‌دهد و سیمبا در آینده بزرگ می‌شود و می‌آید تا انتقام تاج و تختش و البته پدرش را از اسکار بگیرد…

 

admin بازدید : 1157 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود کامل سریال شب شیشه ای با کیفیت بالا

 

دانلود کامل سریال شب شیشه ای با کیفیت بالا و لینک مستقیم

بازیگران : حمد نجفی، کامران تفتی، مهدی سلوکی، شهرام عبدلی، یاسمینا باهر، حسام بیگدلو، سارا خوئینی ها، داریوش سلیمی، بیژن پیشدادی، عباس موسوی، آزیتا ترکاشوند، سید امیر کلوری، شیما رستگاری و علیرضا مسعودی

خلاصه داستان : این سریال داستان فرزند مهندسی به نام احمدی است که در اثر تربیت اشتباه به راه خلاف کشیده می‌شود. او پس از دستگیری روانه حبس شده و در زندان کشته می‌شود. پس از مراسم خاکسپاری مهندس احمدی متوجه تربیت غلط فرزند خود می‌شود و درصدد جبران مافات برمی‌آید.

 

admin بازدید : 549 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)


 

دانلود کامل سریال نوشدارو با کیفیت بالا

 

دانلود کامل سریال نوشدارو با کیفیت بالا و لینک مستقیم

هدایت هاشمی، رز رضوی، ساقی عسگری، محبوبه بیات، امیرعلی نبویان، سهند جاهدی، شیوا خسرومهر، اصغر همت، محمود عزیزی، رضا رضوی، نیلوفر شهیدی و علی صالحی

خلاصه داستان : داستان این سریال ۶ درباره دوست است که در زمان جنگ در جبهه سنگرسازی می‌کردند و در زمان حاضر هم در صنعت نفت مشغول به فعالیت هستند اما مشکلات و ماجراهایی برای این گروه پیش می‌آید که داستان نوشدارو را می‌سازد.

admin بازدید : 27 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

انیمیشن شیر شاه با دوبله فارسی با کیفیت HD 720p

دانلود با لینک مستقیم + لینک های کمکی

 

دانلو انیمیشن مارکو ماکاکو با دوبله فارسی Marco Macaco 2012

 

دانلود انیمیشن مارکو ماکاکو با دوبله فارسی Marco Macaco 2012 ، با لینک مستقیم و کیفیت HD 720p

نام انیمیشن : Marco Macaco 2012

ژانر : انیمیشن ، خانوادگی ، کمدی

مدت زمان : ۸۰ دقیقه

حجم : ۵۲۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p ، MKV

دوبله فارسی

خلاصه داستان : مارکو ماکاکو به عنوان کارمند ساحل دریا فعالیت می کند، اما بیشتر وقتش را صرف بدست آوردن دل دختری زیبا رو با نام “لولو” می کند. در یک روز، دوست وی کارلو، محلی تفریحی بسیار بزرگی با ساختمانی شبیه میمون رو می سازد و …

admin بازدید : 34 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

انیمیشن داستان کوسه با دوبله فارسی Shark Tale 2004

با کیفیت HD 720p

 

دانلود انیمیشن داستان کوسه با دوبله فارسی Shark Tale 2004

 

دانلود انیمیشن داستان کوسه با دوبله فارسی Shark Tale 2004 و کیفیت HD 720p

نام انیمیشن : Shark Tale 2004

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

مدت زمان : ۸۹ دقیقه

حجم :  مگابایت

کیفیت : HD 720p ، MKV

دوبله فارسی

خلاصه داستان : داستان در زیر دریا و محل زندگی آبزیان اتفاق می‌افتد، یک ماهی به نام اسکار دوست دارد که در رفاه زندگی کند، ناگهان روزی کوسه‌ای اتفاقی در نزدیکی محل زندگی او می‌میرد و همه ماهی‌ها فکر می‌کنند که آن کوسه به دست اسکار کشته شده است و اسکار معروف می‌شود…

 

admin بازدید : 18 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

انیمیشن زندگی جدید امپراطور با دوبله فارسی The Emperor’s New Groove 2000

با کیفیت HD 720p

 

دانلود انیمیشن زندگی جدید امپراطور با دوبله فارسی The Emperor’s New Groove 2000

 

دانلود انیمیشن زندگی جدید امپراطور با دوبله فارسی The Emperor’s New Groove 2000 ، با لینک مستقیم و کیفیت HD 720p

نام انیمیشن : The Emperor’s New Groove 2000

ژانر : انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

مدت زمان : ۷۸ دقیقه

حجم : ۵۲۱ مگابایت

کیفیت : HD 720p ، MKV

دوبله فارسی

خلاصه داستان : زندگی جدید امپراطور نام پویانمایی محصول کمپانی بزرگ والت دیزنی می‌باشد که به کارگردانی مارک دیندال ساخته شده است. قابل ذکر است این پویانمایی چهلمین عنوان کلاسیک والت دیزنی هم به شمار می‌رود و افتخار نامزدی بهترین موسیقی متن از جشنواره اسکار در سال ۲۰۰۱ را نیز در کارنامه خود دارد. داستان انیمیشن از آنجایی شروع می‌شود که امپراطور کوزکو توسط مکر و حیله وزیر بدجنسش تبدیل به شتر شده است و اکنون باید به کمک شتربانی مهربان به نام پاچا دوباره امپراطوری از دست رفته‌اش را بازیابد و به تاج و تخت بنشیند…

 

admin بازدید : 61 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

انیمیشن زندگی جدید امپراطور ۲ با دوبله فارسی The Emperor’s New Groove 2005

با کیفیت HD 720p

 

دانلود انیمیشن زندگی جدید امپراطور 2 با دوبله فارسی The Emperor’s New Groove 2 2005

 

دانلود انیمیشن زندگی جدید امپراطور ۲ با دوبله فارسی The Emperor’s New Groove 2 2005 ، با لینک مستقیم و کیفیت HD 720p

نام انیمیشن : The Emperor’s New Groove 2 2005

ژانر : انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

مدت زمان : ۷۲ دقیقه

حجم : ۶۹۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p ، MKV

دوبله فارسی

خلاصه داستان : زندگی جدید امپراطور ۲: زندگی جدید کرانک نام پویانمایی محصول کمپانی بزرگ والت دیزنی می‌باشد که به کارگردانی مشترک سائول بلینکوف و الیوت ام بور ساخته شده است. داستان پویانمایی ادامه‌ای بر شماره قبلی آن یعنی «زندگی جدید امپراطور» می‌باشد. بعد از اتفاقاتی که در قسمت قبلی این دوگانه رخ داد در این شماره امپراطور کوزکو داستان زندگی جدید کرانک را شرح می‌دهد که قرار است با پدرش ملاقاتی داشته باشد. پدر کرانک همیشه دوست داشت پسرش تشکیل خانواده بدهد و…

admin بازدید : 25 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

انیمیشن من نفرت انگیز ۲ با دوبله فارسی با کیفیت پرده ای

توجه : نسخه اورجینال انیمیشن هنوز ارائه نشده و انیمیشن دارای کیفیت مطلوب نمی باشد ، لطفا قبل از دانلود دقت نمایید .

 

دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 2 با دوبله فارسی Despicable Me 2 2013

 

دانلود انیمیشن من نفرت انگیز ۲ با دوبله فارسی Despicable Me 2 2013 ، با لینک مستقیم و کیفیت پرده ای

نام انیمیشن : Despicable Me 2 2013

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

مدت زمان : ۹۸ دقیقه

حجم : ۴۹۰ مگابایت

کیفیت: TSRip 720p ، MKV | پرده ای

دوبله فارسی

خلاصه داستان : در قسمت دوم از انیمیشن « من نفرت انگیز » ، گرو ( با صدای استیو کارل ) که دیگر مانند گذشته خبیث نیست، تصمیم می گیرد گروهی بسازد و یک جنایتکار تازه که آرامش را از همه سلب کرده، ادب کند اما…

 

admin بازدید : 46 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود کامل سریال ماتادور با کیفیت بالا

 

دانلود کامل سریال ماتادور با کیفیت بالا و لینک مستقیم

بازیگران : پولاد کیمیایی، شقایق فراهانی، سام درخشانی، علیرام نورایی، تیرداد کیایی، مجید واشقانی، لیندا کیانی، مجید مشیری، هدایت ا… سجادی، سیروس همتی و پوریا پورسرخ

خلاصه داستان : یک مقام اروپایی برای شرکت در کنفرانسی درباره انرژی اتمی به ایران می آید. گروهی از تروریست ها شامل یک زن و دو مرد که در زمینه ایجاد ناامنی و فضای رعب و وحشت در کشورهای در حال توسعه فعال هستند، برای به هم ریختن برنامه های این کنفرانس در ایران دست به تعدادی از فعالیتهای تروریستی خطرناک می زنند.

 

admin بازدید : 751 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود کامل برنامه ماه عسل 92 با کیفیت بالا

 

دانلود کامل برنامه فوق العاده دیدنی ماه عسل ۹۲ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

با اجرای احسان علیخانی

خلاصه داستان : «ماه عسل» ۹۲ مانند سال های گذشته از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و مهمانان گوناگونی در حوزه‌های مختلف به این برنامه خواهند آمد.

 

admin بازدید : 607 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود تمام قسمت های سریال دودکش

دانلود  سریال دودکش

نام سریال: دودکش

موضوع: طنز-اجتماعی

کارگردان: محمد حسین لطیفی
تاریخ پخش آخرین قسمت :   ۱۷ مرداد  ۱۳۹۲ (۳۰ رمضان)
پخش از: شبکه یک
سال پخش: ۱۳۹۲

بازیگران: هومن برق نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی …

خلاصه داستان: سریال دودکش درباره دو خانواده است که زندگی ساده ای دارند و یک قالیشویی را اداره می کنند، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می افتد و …

admin بازدید : 28 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود کامل سریال مادرانه با کیفیت بالا

 

دانلود کامل سریال مادرانه با کیفیت بالا و لینک مستقیم . ویژه ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۲

بازیگران : مهدی سلطانی ، لعیا زنگنه ، آتیلا پسیانی ، شقایق فراهانی، مهرداد ضیایی ،عباس غزالی ، هستی مهدی فر و…

کارگردان : جواد افشار - نویسنده : سعید نعمت اله

خلاصه داستان : اردلان از همسر خود جدا شده و پسر و دختر خود را سرپرستی می کند اما در می یابد که فاصله زیادی از لحاظ اجتماعی با دخترش رها پیدا کرده و…

 

admin بازدید : 40 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود تمام قسمت های سریال خروس

دانلود سریال خروس

نام سریال: خروس

موضوع: طنز-اجتماعی

کارگردان: سعید آقاخانی
تاریخ پخش آخرین قسمت : ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ (۲۹ رمضان)
پخش از: شبکه دو
سال پخش: ۱۳۹۲

بازیگران: حمید لولائی، جواد رضویان، یوسف تیموری، علیرضا درویش،  سپند امیر سلیمانی، مهسا کریم زاده، ملیکا شریفی نیا، سیروس میمنت، بهشاد شریفی، دانیال معصومی، حمید لیقوانی، عاطفه قربانی، کریم قربانی، عزت ا… مهر آوران، بیتا خردمند، اصغر حیدری، سادیا جلالی پور، ابراهیم شفیعی، داوود مقدادی، اکبر اکبری مبارکه و مرضیه صداریی و …

خلاصه داستان: پدر خانواده دچار مشکل غیرمنتظره ای می شود که خانواده را به یک بحران می کشاند. پسر خانواده که تنها دوستش یک خروس است، برای کمک به اعضای خانه و خروج از این بحران، تصمیم می گیرد نقشه ای جالب را طراحی کند…

درباره ما
Profile Pic
این وب ی وب دانلود فیلمه و سایت اصلیشم GODZELA.IRهست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 1,041
  • بازدید کلی : 8,579